"Har nån av er käkat isterband?"

Den här dagen har varit "off the hook". Den inleddes med en geografilektion som jag och Fredde utnyttjade mest till att snacka om Barcelonas åttonde raka borta seger. Gött med fotbollsnack ju, speciellt när man kan mobba alla Real och Liverpool fans i klassen för att deras lag suger.

Senare hände inte så mycket förutom att vår underbara svenska lärare kom in i klassrummet och ställde en väldigt viktig fråga. Frågan löd så här:

- Hej allihopa! Har någon av er ätit isterband under jullovet??
- Whaat? Vafan är det?
- Det är fett och kött! Skit gott!...I alla fall, va alla här?

HAHA! Jag fattade inget! Var fan kom isterbanden in i bilden? Jag skrek ut i klassrummet  "Vi har ju fan världens flummigaste lärare!!" och inte tänkte jag på att han stod tre meter ifrån mig. Så jävla typiskt mig...jag och min stora käft som vanligt då!

Resten av skoldagen hängde jag med Victor och några andra lökar. Jag fick bl.a. höra att min röv hade blivit större under jullovet av Emilia. Jaha, det visste jag inget om så tack för upplysningen. Det hände inte så mycket mer förutom att Angelika knäade mig mellan benen bara för att visa att hon kunde "slå" en svartbältare. Det gjorde riktigt ont och den jäveln ska få tillbaks....vänta bara!

Efter skolan blev det träning. Det var min första träning med mitt svarta bälte. Det kändes riktigt fett. Respekt!

Just nu satt jag och snackade i tele med Esra... jag fattar inte ens hälften av vad hon säger vilket leder till att jag säger "VA?" till allt hon säger. Det leder i sin tur att hon blir sur på mig och kallar mig för "jävla Piqka" och då blir jag sur och säger att hon är ett sär...hmm, visst märks det att vi tycker om varandra? Men men.... nu ska jag nog läsa lite ur min historiebok så kanske jag somnar i tid. För även den här boken är så jävla dryg att jag jag somnar efter typ en sida. Jag har kommit fram till att alla böcker borde säljas på apoteket som sömnpiller, det funkar iallafall på mig! Nu, innan jag drar ska jag bara ställa en väldigt viktig fråga. Har någon av er käkat isterband under jullovet??

Take a joke!!



Kommentarer
Postat av: Insaniac

Mannen du har faktiskt en stor käft:-D. Jag kommer ihåg när vi var och du bara kommentera allting som stod typ inom hör-avstånd och jag tänkte "shit Kush, detta är Malmö, de drar kniv om du gör narr av deras jacka" hahahaha! Men det var fett roligt:-D

2009-01-13 @ 20:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0