F som i Fuck!

Jävla dryg dag igen! Dagen började med ett tandläkarbesök. Jag gick dit och satte mig i vänterummet i några minuter bredvid en jävel som var förkyld. Hon satt och snöt sig på en näsduk hela tiden samtidigt som hon läste en skvaller tidning. Sen blev jag inkallad och det är alltid samma sak, tandläkaren kommer in och säger "Har vi någon Ku...sh." Det var lika bra att resa sig direkt, för jag va rätt säker på att hon förkylda jävlen inte hette Kush.

Jag gick in i "Nummer 6" som hon sa och satte mig på stolen. Då pockar hon fram dom jävla brickorna som man ska ha i flabben eftersom hon ska röntga mina tänder. Den grejen va ju så stor att jag klöktes. Efter att hon hade tagit 4 fina bilder, kollade hon på dom ett tag och sedan sa hon "Nä..det är som vanligt. Inga hål." Sen fick jag höra att jag va lite hårdhänt när jag borstar eftersom jag hade slitit på tandköttet lite, att jag hade stark tunga och att jag hade väldigt fina tänder. Sen var det färdigt. Ännu ett tandläkarbesök avklarat inom 10 minuter.

Första lektionen idag var Staden och Framtiden. Där babblade Mattias om en massa saker, allt från böndernas potatis odling till Golfströmmens betydelse för klimatet i Sverige. Helt fucking underbart! Efter Staden var alla våra andra lektioner inställda förutom den sista som var om typ tre timmar. För jävla drygt ju! En del av den tiden spenderades i SPrummet där jag och Fritz skulle spamma diverse personer på Facebook och sabba alla datorer. Helt värdelöst. Men den som väntar länge väntar antagligen på något gott. Den går nog inte så, men det låter rimligt. Vi väntade i alla fall på Idrotten.

På idrotten hade Gino hand om lektionen. Det var faktiskt en jävligt rolig lektion om man bortser från att Anders nästan knäckte näsan på mig. Nermin kastade bollen i luften och då hoppade jag för att nicka in den i mål, samtidigt som Anders hoppar för att nicka bort bollen. Jag lyckades träffa bollen men det blev fan inget mål för det, och Anders skallade mig mitt på näsan så att hela skiten har svullnat upp. Jag ser fan ut som Zlatan, vi kar likadan sån där bula på näsan som sticker ut, en så kallad kran! Skit snyggt! Hoppas att svullnaden går ner för jag vill inte ha en skidbacke till näsa resten av livet!  Nu ska jag ta det lugnt och inte göra ett skit.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du borde byta namn. Jag har till och med problem att stava till det. :)

2009-01-25 @ 20:24:09
URL: http://kajsasusanne.devote.se
Postat av: Insaniac

Haha brushan, nu kan du säga du vatt i slagsmål till flickorna;-)

2009-01-26 @ 01:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0