2009 börjar med svart...

Jävlar vilken dag! Vaknade halv tre idag! Jag hade skojj som fan igår, fast att jag festade hemma med familjen. Det bästa med att festa med familjen är att man inte behöver oroa sig för att fixa dricka, drinks is on the house! haha! Pappa bjuder ju. Det va iallafall fett skojj,  feta raketer som vi seriekoppla...genialt! De sköts som om de kom från en Ak 47:a. Det var vakert, massa raketer och kines lyktor som nån släppte upp. Min syrra idiotförklara sig knappt när hon frågade vad det var för något.  Jag förklarade och sa " Det är sådana lyktor som kineserna släpper upp, det bildas varm luft i ballongen så att den lyfter". Då säger hon, "Är dom från Kina?". Jag dog av flabb och förklarade att det va nån här i klippan som hade släppt upp dom. Inte nån kines i Kina...jävla idiot!

Idag har packat mina karateprylar och några kläder eftersom jag åker till Malmö imorron. Jag ska vara där i tre dagar på träningsläger och sedan på söndag blir det svartbältesgradering. Nu jävlar händer det! Tre dagar kvar och sen har jag kanske svartbälte! Men snacka om att schemat är tufft i lägret. Så här ser det ut:

Fredag: 17.00 - 21.00
Lördag: 10.00 - 12.00 och 13.00 - 15.00
Söndag: 10.00 - 12.00 och Graderingen 13.00 - 15.00

10 timmar träning på 3 dagar och sen 2 timmar examination! Jag kommer att vara utmattad på söndagen men det får jag gärna vara, bara jag har ett svart bälte när jag går därifrån.

Som ni har märkt så kommer jag vara ganska upptagen de tre dagarna så jag kommer inte kunna skriva här på bloggen. Men det kommer nog något på söndagen, förhoppningsvis så handlar det inlägget om att jag fick mitt bälte!

Ha det bäst!

Önska mig lycka till...

Kommentarer
Postat av: johanna

Lycka till! :)

2009-01-01 @ 20:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0