I stab you with my weapon

Jag satt och ritade till en affisch som jag ska designa och mitt i hela arbetet fick jag en idé. Jag gjorde om ena bilden lite och gav den en mening. Ni har säkert hört uttryck som "Krigar med pennan" eller "Mitt vapen är mina ord" Meningen med min bild är att jag ser pennan som mitt starkaste vapen. Jag kan rita med den och få folk att beundra mina verk eller så kan jag sätta mig ner och skriva ner några underhållande ord. Det kvittar hur jag använder pennan så blir det ändå alltid bra. Jag kan även mörda med den om det krävs. Btw... Nej, jag har inte blivit EMO. Jag var bara lite nere när jag skrev förra inlägget.
 

Orginal skissen och sen la jag dit lite färger på Photoshop. Va tycks?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Riktigt fin ;) smart idé!

2009-07-12 @ 17:40:51
Postat av: Linnéa

snyggt som sören! riktigt bra budskap!

2009-07-16 @ 01:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0