"Mic check.. one, tuu"

Idag har jag varit väldigt upptagen. Jag och Anel gick ut en runda, käkade en glass, sa att George va shug och att Sandras huvud hade krympt och sen gick vi och handlade med henne. Efter det gick jag och Anel hem till mig och eftersom vi inte visste vad vi skulle göra gjorde vi en sak som vi har lovat att göra väldigt länge. Efter alla uppträdanden på alla fester så är våra fans galna efter att höra mp3-verisionen. Vi gjorde en cover på Akons och Eminems Smack That! Det tog oss fan två timmar att få ihop den, det berodde mest på att vi tabbade oss hela tiden. Citat som ”Fucket full off that now” Istället för Pockets och ”Pussy cat doggs” istället för Dolls fick oss att flabba en hel del! – och det där var bara två av tabbarna! Själv fick jag en rejäl skrattattack när jag hörde att jag lät som om jag kom från Indiern och sedan som om jag kom från England. Em’s vers gick inte ihop med dom dialekterna kan jag lugnt säga! Vi beklagar den dåliga kvalitén men vi spelade in med en mikrofon från Netto och sen hade vi inga bra studioprogram heller. Men vem fan bryr sig?? Vi hade i alla fall riktigt kul!


Tuu G’s  gör rap shit,  A-Stylez  and Accapella! Check one, two!


Lyssna på låten, kommentera och ha det jävligt güüd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men cp hahah

2009-07-27 @ 10:05:39
Postat av: pogie

ni två borde skaffa er ett jobb :O

2009-07-27 @ 12:03:22
Postat av: //S

HAHAHAHA! Bästa skiten ja hört!

2009-07-27 @ 12:25:41
Postat av: johanna

haha så jävla bra e ni! :D

2009-07-27 @ 13:02:04
Postat av: Anel

Haha den va bra om jag ska vara ärlig, de kommer fler så ni vetXD hahaa

2009-07-27 @ 15:19:13
Postat av: Insaniac

Du har fet röst Kush. Men fan, när jag tvingat dig att kicka in på studion jag och AKB bygger så kommer du göra hits jag lovar:-P. Din brusha Anel kan kicka nått oxå om han har lusten. Bara för att testa studion:-D

2009-07-27 @ 17:31:58
Postat av: zig

haha ganska bra faktiskt! jävla shugs ;)

2009-08-01 @ 17:54:56
Postat av: Anonym

haha ganska bra faktiskt! jävla shugs ;)

2009-08-01 @ 17:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0