Nu är det fan nog!

Idag vann jag spanska ligan med Barcelona på Fifa för 15:e gången. Idag har jag tittat på tv. Idag har jag i princip gjort samma sak som jag har gjort varje dag i tre veckor, eller jag vet inte riktigt hur länge jag har hållit på att leva mitt inrutade liv. Idag har jag som i alla andra dagar suttit och väntat på att något ska hända. Jag har väntat på att något roligt ska hända. Jag har väntat på att det här jävla livet ska få en mening någon gång och man brukar säga att den som väntar på något gott väntar aldrig för länge men åt helvete med det för ju längre jag väntar ju djupare sjunker jag i mitt eget skit. Jag kan inte sitta och vänta på ”jag vet inte vad” och låta allt annat passera utan att jag ens orkar bry mig. Jag ska förbättra mig! Jag har märkt att många har slutat läsa min blogg och jag förstår verkligen varför. Ni som fortfarande kollar min blogg varje dag fast att jag inte har skrivit något roligt och bra på ett tag, ni ska slippa kolla min blogg och se samma gamla inlägg om och om igen. Från och med idag är the old me back! Jag har varit borta så länge att jag mår dåligt av det och jag känner att jag verkligen måste hitta tillbaks nu innan det blir för sent. Jag säger som Arnold Svartneger ”I’ll be back!” och med det menar jag att jag kommer tillbaks imorgon med ett nytt inlägg, förhoppningsvis roligare än detta. (det blir nog inte svårt att slå… Zzz Zzz Zzz) Men nu får det vara nog för idag och jag ska fan inte gräva ner mig igen… jag lovar! Vi hörs! Nu ska jag spela Fifa igen… Take a joke!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

gött, det är bara att jobba!

ring om vi ska springa nån dag sen.

2009-07-22 @ 20:25:43
Postat av: Josef

GOGOGO JOSEF DU VET VA DU GÖR!

2009-07-23 @ 13:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0