This is my life...

Jag hatar mitt liv just nu. Det här är den värsta tiden i mitt liv, allt var så jävla bra och roligt och helt plötsligt blir jag helt isolerad i mina egna tankar, allt blir tråkigt och dött. Jag hittar inte ut och det verkar som om min inspiration har tagit självmord. Mina framtidsvisioner om ett bra liv som arkitekt kan dra åt helvet för stunden eftersom jag inte ens var nära på att komma in i universiteten. Mitt liv känns bara så jävla meningslöst just nu. Jag gör absolut inget vettigt förutom att skriva. Ja, jag skriver inte blogg i alla fall. Jag hade verkligen behövt ett jobb just nu så att jag hade kunnat "rymma" från den här verkligheten. Ju rastlösare jag är ju mer sitter jag och bara tänker över saker, ju mer jag tänker över saker ju större är risken att jag blir sjuk i huvudet. Men hur jävla lätt är det att få ett jävla jobb i den här jävla lågkonjunkturen? Det är på grund av lågkonjunkturen halva Sverige har bestämt sig för att söka till Arkitektutbildningen, bara för att de inte kan få några jävla jobb!

Jag gjorde ett försök att hitta tillbaks till mitt rätta jag idag genom att gå ut och springa en runda, men istället märkte jag bara att min kondition har svikit mig. Jag blev trött skit snabbt och efter det blev jag bara deprimerad. Ahh! Hata Sverige just nu och hata livet. Jag vaknar upp varje dag och säger ”Jag hatar detta” Jag funderar seriöst på att sätta mig på ett plan till USA och jobba där som Karateinstruktör i typ ett år. Då sysselsätter jag mig med något i alla fall. Men för stunden får musiken hjälpa mig att lämna denna misär. Visst känns det härligt när man hittar musik som kan vara soundtracket till ditt liv?

Timbuktu - Pendelparanoia 


Asher Roth  - I Love College


Ison & Fille - Jag Skrattar Idag


Gasolin - This Is My Life

Kommentarer
Postat av: Linnéa Stifors

jag lider verkligen med dig, men ryck upp dig!! Din kondition kan du faktiskt träna upp( lär ju ha tid när du e arbetslös) och skolan eller jobb kommer nog så småningom, Don't worry be happy! :D P.S Jag kan skicka vikkie till dig, han kanske kan göra dig glad?

2009-07-11 @ 11:54:08
Postat av: Kajsa <3 Kurre

MEN KURRE! Jag Älskar Dig Min Vän! Du tar dig genom denna mörka period. om inte måste jag nog göra slut på dig :/ vill ju inte riskera att du ska bli någon såndär galen snubbe som springer runt och dödar folk :* hugs!

2009-07-11 @ 22:18:33
URL: http://glife.com/kajsa
Postat av: Pogie

Kom och drick öl med mig. det hjälper :D

2009-07-12 @ 11:31:26
Postat av: Insaniac

Kush, min bror, jag är där alltid för dig om du behöver prata. Och jag förstår din känsla, men shiet, om du inte har något annat för dig så skriv ner dina känslor i rhymes på papper. Det hjälper och du vet det. Bara pröva och du kommer se. Jag och Samuel ska bygga studio nu om 3 veckor när han kommer hem från Finland. Då får du resa ner till Ystad och recca lite:-P

2009-07-21 @ 21:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0