Den tüngaste!

Svensk radio brukar suga röv, det är typ alltid skit tråkigt och musiksmaken är värdelös. Det spelas bara melodifestivals låtar och jobbig pop musik men äntligen har det skett förändringar! Sveriges Radio, P3,  har plockat in Lilla Al-Fadji och gett honom hans egna program, Haliiwüüd Radio. Ett program där han skämtar med sina gäster och där Dj:n Stefan spelar hyfsad bra musik. Visst är hans humor lite udda men det gör det bara roligare. Tyvärr måste man kunna en hel del om hiphop kulturen för att man ska tycka att det är roligt. Det begränsar målgruppen och jag förstår mig på alla 40-talister som får damp när dom hör Al-Fadji på radion. Mitt tips till dom är att byta kanal istället för att klaga. Själv tycker jag att Haliiwüüd Radio är det bästa som har hänt Svensk radio på länge. Inget annat radioprogram har fått mig att skratta så mycket som Lilla LAF. Mitt tips som till er som inte är 40-talister är att lyssna på P3 kl 16.08 varje onsdag eller klicka här och ladda hem programet i mp3-filer. Men nu ska jag dra, programet börjar ju snart!



Jag ska avsluta som Al-Fadji hade gjort "Restist peace 2pac, Biggie smallings, 15cent, ggg-unit!"

I see you.


Kommentarer
Postat av: erika

ja P3 is the shit. Resten kan vi fan slippa att höra. (förutom sommarpratet i P1 ;)

2009-07-16 @ 16:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0