Zlatan till Barca



Jupp.. igår blev det officiellt. Zlatan presenterades på Camp nou inför mer än 60 000 supportrar och Eto'o presenterades i Inter idag. Jag har verkligen ingen aning om hur den här säsongen kommer att bli. Om jag ska vara ärlig så vill jag hellre ha Eto'o än Zlatan uppe på anfallet. Det beror på att jag gillar snabba och rörliga spelare men vi får hoppas att Zlatan skolas om av gamle gode Pep. Det är verkligen svårt att säga vem av dom som är bäst och den här dealen kan sluta både positivt och negativt. Jag bryr mig egentligen inte så mycket om vem som står där uppe och trycker in bollarna i nät, det enda jag hoppas på är att det blir ett bra resultat. Jag ska avsluta detta korta inlägg genom att säga att trots att Zlatan är mycket större än Eto'o så får han jobba en hel del för att kunna fylla hans skor, det är inte alla som klarar av att göra 30 mål på en säsong. Jag ska inte glömma bort att tacka Samuel "Svart" Eto'o för alla jävla mål som han har gjort för min och Zlatans favoritklubb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0