Bal!

Snart är det bal. Jag har gjort det mesta nu. Duschat, rakat mig, skurit mig på halsen, ätit frukost med papper på såren, borstat tänderna, plockat fram kläderna, plockat av papprena från såren och putsat skorna. Jag har till och med lärt mig knyta slips tack vare Google! Nu sitter jag bara och väntar på att min baldate ska bli färdig. När hon blir det ska vi på förfest hos Erika. Det ska bli riktigt jävla kul idag! Jag hör säkert av mig imorgon. Ha det bäst!

Jag får bjuda på en gammal bild på mig och Johanna, min baldate då. En bild från nionde klass.

Kommentarer
Postat av: Helene

Hoppas ni hade en minnesvärd kväll! Kul att ni är många ur det "gamla" gänget som fortfarande hänger ihop.



Hej från Helene, din kf och svensklärare från högstadiet. Mats hälsar massor!

2009-06-08 @ 19:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0