Blond peruk sökes!

Om ni har en blond peruk som ni kan låna ut så är jag väldigt tacksam. Vad jag ska ha den till säger jag inte men jag kommer att publicera det här på bloggen senare och jag lovar att det ska bli för jävla kul! Det kan bara inte bli dåligt, en blatte+humor+blond peruk = FUNNY SHIT!

Jag har kommit in i ett sånt riktigt ret-humör. Jag känner för att driva med allt och alla och just nu tänker jag imitera en viss person. Så klart blir det bättre om jag kan se ut som personen oxå. Därför behöver jag er hjälp. Ni som känner mig vet att jag kan imitera folk så det här kan inte bli fel. Om detta blir en succé så kommer jag att fortsätta med liknande projekt. Jag menar, vafan ska jag annars göra nu när vi slutar skolan?? Men men. Jag ska försöka verkställa mina planer så jag får hoppas att en peruk dyker upp. Tills dess kan ni försöka lista ut vem det är jag ska driva med. Gissa på kommentarfältet. Erika, du får inte gissa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

anders " sunshinne"

2009-06-04 @ 23:10:44
Postat av: erika

hahaha

2009-06-05 @ 13:34:27
Postat av: Emelie

Kan det vara Lina? :P

2009-06-07 @ 11:51:42
Postat av: Katja

jag har faktisk en blond peruk:p (fråga inte varför)

2009-06-08 @ 23:25:01
URL: http://katjajuul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0