Coach Kurre!

Igår var jag riktigt tråkig. Riktigt jävla tråkig. Istället för att festa loss inför studenten så stod jag och skrek på småungar som sprang runt på en fotbollsplan. Ja, min karriär som lagledare började för några veckor sen då jag blev tillfrågad om jag ville bli coach för P98. De första matcherna mot Helsingborg och andra svin bra lag gick helt åt skogen. Tyvärr så tappade spelarna hoppet och det ledde till att de förlorade mer och mer. Tills igår då jag valde att kasta om hela laget och min lillebror som garanterat brukar spela topp blev petad och fick sitta hemma istället. Vi mötte Skånesfagerhult borta och efter bara några minuter tog vi ledningen, tack vare den höga pressen som jag krävde från mina spelare. Matchen slutade 1 - 6 till Klippan och inte ens Pep Gardioula hade kunnat coacha bättre. Men jag ska inte ta äran från spelarna eftersom de också var riktigt duktiga.

Sen åkte jag hem, hes som fan efter allt skrikande. På schemat stod det tränarmöte men det hade blivit inställt så jag satt hemma och tråkade istället. Tänkte kolla på film men sket i det. Fick lite ångest över att jag inte var ute och festade till max. Det är ju fan bara en vecka kvar i skolan. Helt sjukt. Men men...   

Idag blir det fotboll med gaysen och sen ikväll blir det fotboll på tv. Sverige mot Danmark. Vill ni höra vad coach Kurre tror om matchen? Det blir en riktigt jämn match och den slutar 2 - 1 till Sverige. Danmark gör det första målet.  Zlatan kvitterar och det andra nickar någon in på en fast situation. Vi får se...

Sorry om jag har varit riktigt tråkig nu men jag har inte hittat en peruk än och jag är inte direkt på humör för att vara rolig. Men det kommer nog upp något roligt snart eftersom jag har en annan gästbloggare på G.


Kommentarer
Postat av: Hanna A

Du får festa loss på onsdag istället.

2009-06-06 @ 13:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0