Det luktar student!

Dagen innan studenten idag. Det är riktigt jävla nära nu och det känns väldigt konstigt. Man är sjukt glad och samtidigt känner man ångest. Blandade känslor till max och man förstår sig nog inte på det förrän man själv står där. Dagen innan studenten tillbringades med klassen. Vi åt mat som vi själva hade gjort och vi lekte med vattenballonger ute på fotbollsplanen. Sedan kollade vi på lite bilder från min collection Dvd. Efter det stack några av oss och fixade till släpet som vi ska åka på imorgon. Vi högg ner björkris och allt.

Efter det stack jag hem och hjälpte pappa bygga upp ett fett 9x6 meters tält som gästerna ska sitta i ifall det regnar imorgon. Älskar svenskt väder! Det ösregnade när vi byggde ihop skiten så man var blöt och sur som en jävla disktrasa.

Efter det blev det lite mat och sen stack Jag, Fritz och Karin till skolan för att hänga upp ett stort lakan. När jag klättrade upp i taket så gick larmet och nästan alla lampor i skolan tändes. Jag skynda mig snabbt ner innan security bilarna kom. Vi kom undan och lakanet får komma upp imorgon stället. Som ni märker så har jag slitit i princip hela dagen på grund av studenten. Ska det vara så jävla jobbigt att ta studenten? Nu ska jag sätta mig och fundera på om jag ska snacka lite skit imorgon eller inte. Vet inte om jag pallar. Men men… Imorgon händer det! Fy fan vad jag är bra!

"Man borde kanske vara taggad som fan, as glad och förväntansfull såhär dagen innan för att man ska ta studenten.  Men det är inte jag, inte just nu iaf. Jag vet att de kommer och att imorgon kommer jag njuta av stunden totalt och bara leva livet. Men just nu, känns de lite surt. Eller det enda som egentligen känns surt är att jag vet att det finns vissa personer som jag träffat varje dag unger gymnasiet och även högstadiet vissa av dem, som jag inte kommer träffa alls lika mycket nu eller inte alls och det kommer bara kännas så tomt. Man får väl försöka kolla tillbaka på alla minnen och bara vara så jäkla glad för att man har haft så pass underbara människor runt omkring sig varje dag. Ville bara säga tack till er, och säga att utan er hade det inte blivit hälften så roligt varje dag i skolan. Det finns så många som jag vill nämna och tacka, helt underbara är ni hela högen. Och speciellt Kurre. Fattar inte att jag inte kommer få skratta åt dina fula kommentarer varje dag längre.. tro mig, jag kommer sakna alltihopa! Dig har jag träffat varje dag i skolan i 7 år & jag kommer till och med sakna att bli kallad sämst varje jävla dag! så illa är det."

Jag känner precis likadant! Lina är bäst!

Kommentarer
Postat av: lina!

jag började gråta när jag läste detta. du är fan bäst, glöm inte mig!!

2009-06-12 @ 17:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0