Kurre goes PRO!

Jävlar vad mina läsare har ökat de senaste dagarna, det kanske beror på gästbloggaren, i så fall får jag väll tacka henne. Med tanke på att mina läsare har ökat så borde jag kanske skärpa mig och börja skriva som en proffsbloggare. Vad skriver man om när man är proffs då? Jo, så klart är det mode, man berättar gärna om sina tråkiga sysslor som inte en jävel bryr sig om och man måste garanterat skriva ett inlägg om något man nyss har läst på Veckorevyn. Vi får väll se hur det blir när jag blir proffs…

Idag har jag shoppat och jag hittade några guldklimpar som jag verkligen måste ha i min garderob, speciellt nu inför alla studentfester.

 

Jag hittade de här fina foppatofflorna som verkligen matchar den fina jeans-västen. Tofflorna kommer från MAXI och de kostade bara 49.92kr. Jag tycker att priset är väldigt acceptabelt för sådana guldklimpar. Åhh… Nu tänker jag på Gyllene tiders ”i mina gyllene skor” så underbar låt. Men men. Sen vet ni mycket väl att jag är beroende i skor, jag tror jag är kär.

Den fina västen hittade jag på Harald Nyborgs. Oh my god så fiiiin. Jag menar kolla bara på pälsen. Man vill ju bara krama om den. Jag tror att jag kommer att sova med den. Den här guldklimpen kostade lite mer, hela 796.43kr. Men det är förståeligt när man ser hur snygg den egentligen är.

Nu är jag väldigt trött så jag ska nog slänga mig i sängen och läsa Veckorevyn tills jag somnar. Jag bli bara förbannad när jag ser de snygga modellerna i tidningen. Varför kan jag inte se ut som dem?? Jag menar, vem vill inte se ut som Bosse?? Jag avgudar honom, jag vill också ha en sådan mage.


Hmm… Va tyckte ni?? Att blogga som ett proffs är nog inte min grej, eller? Men här har ni i alla fall ett tydligt exempel på att till och med min amatörblogg kan vara bättre än en proffsig röv blogg. Överklasstjejer som bloggar om sina shoppingrundor och de är alltid tvungna att skriva vad sakerna kostade. Jävla skryt-rövar ”Den här kostade bara 6999.98kr” och priserna ska alltid vara exakta precis som om någon bryr sig om hur många öre som kommer efter tusenlapparna. Äh.. Jag pallar inte klaga på proffsen för egentligen är det inte deras fel. Det är ert fel att ni går in och läser vad de jävlarna skriver. Ni läser hellre något tråkigt om mode än något som får er att tänka, skratta eller kanske gråta. Men men. Jag tycker att ni ska vara glada att ni har trendbrytare som mig som skriver om vad de känner för och inte om något som lockar läsare. Sen skiter jag fullständigt i om det blir bra eller dåligt. Jag vet i alla fall att jag är bättre än modetöntarna. Amatör for life... men en bra sådan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

i mina gyllende skor har inte gyllende tider gjort :P

2009-06-03 @ 17:15:25
Postat av: Kurre

Anonym: Nej.. men tror du verkligen att jag lyssnar på dom? Och märkte du inte att jag skrev som en IQ-befriad brat och hur smarta är dom? Btw.. kan ni fan sluta kommentera som Anonym. Jag får snart damp!

2009-06-03 @ 17:22:26
URL: http://takeajoke.blogg.se/
Postat av: Amatör ^^

Helt rätt!

2009-06-03 @ 21:19:24
Postat av: Kajsa

Jag använder order guldklimp ofta & jag läser vecko revyn... Jag hatar dig!

2009-06-04 @ 13:05:43
URL: http://astasusanne.devote.se
Postat av: Kajsa

Jag använder order guldklimp ofta & jag läser vecko revyn... Jag hatar dig!

2009-06-04 @ 13:05:54
URL: http://astasusanne.devote.se
Postat av: L

HAHA exakt min humor! Go Kurre

2009-06-04 @ 17:21:08
Postat av: Hanna

Bosse (L)

2009-06-04 @ 19:58:46
Postat av: Kåtbocken

Älskar dig blogg ;)

2009-06-09 @ 13:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0