Mat-blogg!

Jag blir alltid hungrig väldigt sent på natten. Som ni säkert vet så är det inte speciellt nyttigt att äta på natten men här kommer ett rätt så nyttigt mattips.

Jag åt två ostmackor. Hur gör man mina goda ostmackor då? Jo, man börjar med att fixa bröd. Det kan du hitta på Ica eller Netto, fast på netto är det alltid förra veckans bröd så jag föredrar Biltema. Osten är vanlig goudaost. Är du grek så går det bra med fetaost.  Mackorna behöver inte värmas eller stekas osv. Man kan värma dem i mikrovågsugnen om man vill att osten ska smälta lite. Den smälter när det blir varmt. Man kan även lägga mackorna på varandra och toasta dem, det går bra med ett våffeljärn om man inte har en toaster. Strykjärnet är dock inte lika effektivt. Om du nu inte vill värma eller toasta dem så är det bara att äta. Till mackorna har man en bag-in-box med rött vin. Det är ju gott med juice!

Smaklig måltid!


Kommentarer
Postat av: Å

Experten ;)

2009-06-04 @ 12:19:11
Postat av: Kajsa

HAHA. jag orkar inte. "Den smälter när det blir varmt"

2009-06-04 @ 13:08:12
URL: http://astasusanne.devote.se
Postat av: L

haha, du är seriöst sötast i världen. du och dina idéer.

2009-06-04 @ 17:16:21
Postat av: Krille

gillar det med bag in box ^^ du kan du kurre

2009-06-04 @ 19:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0