R.I.P Michael Jackson

Jag sa att jag skulle komma tillbaks när det hände något i mitt liv, tyvärr har det inte hänt något förutom massa körkortsplugg men anledningen till att jag är tillbaks är att det hände något med någon annans liv. Det tog slut. Michael Jackson har förklarats död av TMZ.com. Jag sitter och lyssnar på radiostationen HOT97 och jag är nog den enda i Sverige som lyssnar på en radiokanal från New York. Där brukar dom i alla fall spela bra hiphop musik 24/7 men just nu spelas det bara massa Michael Jackson låtar och det är sjukt hur snabbt man glömmer bort hur bra han egentligen var. Hyllningsprogrammet har hållit på i snart en halvtimme och jag sitter och lyssnar på låtar som Billie Jean, Bad och Beat it. Gamla klassiker som man inte glömmer!

Visst var Michael Jackson väldigt speciell? Jag menar, inte en jävel hade kunnat se ut som honom och ändå få brudarna att gråta efter honom. Visst var han lite crazy? Ingen hade kunnat hålla sitt barn hängande från balkongen och sedan påstå att han skulle visa upp det. Ingen hade kunnat bli frikänd när flera snorungar påstod att Michael hade utnyttjat dem sexuellt. Ingen hade kunnat gå från svart till vit och sedan göra en låt där han sjunger ”It Doesn't Matter if You're Black or White”. Ingen kunde få mig att stå mitt i rummet och göra moonwalk så att mattan höll på att slitas up, förutom han. Ingen kan någonsin vara som honom. Det finns ju bara en King of Pop och han är tyvärr borta nu. R.I.P Kungen! Nu ska jag lyssna på fler klassiker. Jag är ju ett stort fan av Michael så jag har alla hans album. Vilken jävla Collection full med skit bra musik! Killen är en legend, han gjorde ju Thriller.



Kommentarer
Postat av: Hanna A

Ja! Precis så är det!

2009-06-26 @ 14:38:11
Postat av: Kåtbocken

Instämmer!

2009-06-26 @ 23:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0