"Njuta gör man fort!"

Shit.. jag har tyvärr inte hunnit skriva något om den magiska gårdagen så jag får passa på och göra det nu.

Allt var perfekt igår, alla var snygga och glada, maten var oxå skit god även om man fick skit lite. Jag åt så klart upp först och då sa Hanna till mig att jag skulle njuta av maten. Jag svarade med "Ja, njuta gör man fort" utan att riktigt tänka mig för. Visst sa jag det för att det skulle misstolkas lite men Hanna tog det definitivt till en annan nivå. Hon passade på att mobba mig för det resten av kvällen.

Musiken var oxå bra, även om jag inte kunde nån av låtarna. Man kände sig som en idiot när alla dansade och sjöng med och själv stod man där som ett fån och försökte lista ut vad man skulle sjunga. I de flesta fallen såg det ut som en dålig tysk dubb-film. Först kom låten och sen efter ett litet tag såg man mig sjunga.

Sen måste jag säga att sällskapet var underbart! Ni är verkligen bäst! Det är alltid lika kul att umgås med er och det känns faktiskt fuckt-up att vi har bara tre dagar kvar tillsammans. Det känns ännu konstigare när man vet att man inte kommer att träffa vissa mer. Helt sjukt. Jag kommer i alla fall sakna er jävligt mycket. Tre år gick jävligt fort och det är precis som jag sa "Njuta gör man fort" Har man roligt och njuter av tiden så går den jävligt fort. För fort ibland. Men men... vi har tre dagar kvar och dom kommer att bli oförglömliga! Studentlekar imorgon, fika och mys på torsdag och på fredag är det slut.

Jag sa att jag skulle hålla tal innan vi slutar. Det blev aldrig av på balen så jag tar det på avslutningsmiddagen. Jag kanske kommer på något tills dess.

Jag ska passa på att tacka för den här underbara tiden vi har haft tillsammans. Det känns som om jag hade kunnat skriva en hel bok om vår tid tillsammans men jag är för lat för det. En bild säger mer än 1000 ord och en video innehåller fler än 1000 bilder så på så sätt har jag skrivit en bok.  Kolla in videon och se hur jävla glada vi är. Fråga inte varför jag gör ”Running man” till varje jävla låt – och nej, jag är inte full!



Minnen för livet!

Kommentarer
Postat av: Jonte

Fantastisk kväll!

2009-06-10 @ 16:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0