Red, red wine you make me feel so fine!

Betygen sätts idag. Dvs att skolan är officiellt över för vår del.  Vi har inte direkt haft någon riktig lektion den här veckan. Vi har bara chillat och hittat på en massa annat. Idag blev det fika och Kubbspel med Freddes och Erikas klass. Jag hade inget att göra så jag följde med. Efter alla kakor fick jag dåligt samvete eftersom jag inte har tränat på ett tag. Det ledde till att jag sprang en runda på 6km när jag kom hem. Efter det blev det träning i en timme. Snacka om att jag är trött just nu.

Jag ville bara sitta hemma och ta det lugnt ikväll men det är ju studentfest i Vedby. Så folk ringer till mig och säger att jag ska ta min albanska röv dit, om jag nu ska uttrycka mig som Anel. Jag är ju underhållare i hög klass när det gäller fester. Haha. Jag stack ut och gick en runda med Johnny och sen bestämde vi oss för att köra dit och checka läget.

När vi väl kom dit stötte vi direkt på problem. Folk var ju fulla som fan och av någon anledning ville en person slå ner Johnny innan han ens hunnit gå ut ur bilen. Jag ryckte in där och gjorde så att det inte blev något bråk. Det är det värsta jag vet. Jag hatar fester när folk ska bråka. Det är fan en av anledningarna till att jag hellre sitter här och skriver blogg istället för att festa och supa ihjäl mina hjärnceller. Med tanke på att jag gärna driver med folk så är oddsen ganska stora till att någon börjar veva och då är den personen ganska körd. Men jag vill helst undvika de situationer så jag håller mig på avstånd.

Nu går vi vidare till något roligare. Vi slapp bråket och sen passade jag på att hälsa på folket där, och jävlar vad alla var fulla! Folk skrek som om jag vore självaste Will Smith eller nått. Alla skulle krama och hälsa på mig… även folk som jag inte direkt känner. Men men. De var i alla fall glada att se mig. Erika frågade direkt om jag hade skrivit något nytt på bloggen. Jag svarade att jag inte hade haft tid och då sa hon att jag skulle dra hem och göra det nu. Haha. Hon sa även att jag skulle blogga om henne så jag passade på att ta en bild. Bilden visar exakt hur fulla alla var. Meningen var först att jag skulle ”Modeblogga” igen men eftersom man inte ser hennes kläder så bra får det helt enkelt bli en fyllebild även om hon inte var så jävla dragen.

Red, red wine you make me feel so fine
You keep me rocking all of the time

Kommentarer
Postat av: erika

jag var inte så full som bilden antyder. Detta är pinsamt, du måste ta bort den kurre xD

2009-06-04 @ 08:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0