"lägg inte upp det på din blogg!"

Tredje gången jag sätter mig nu för att skriva ett jävla inlägg. Hoppas att ingen hindrar mig den här gången. Det jag tänkte skriva om var så klart min dag. Min fruktansvärda varma, svettiga måndag.

Solen värmde som om man var i självaste Sahara och vem fan pallar sitta och jobba fritt i en svenska c lektion i den värmen? Istället åkte jag och gaysen till stranden. Gaysen är nu, Jolle, Sunshine, Krille och Emil Å. Det blev en rätt lyckad dag men jag vette fan om Jolle tycker desamma. Eller.. till och med jag är osäker på om den blev lyckad, men roligt var det i alla fall.  Jag beskriver dagen i bilder nu eftersom jag inte pallar förklara allt.


När vi väl kom till Ängelholm blev vi stoppade av polisen och Jolle fick 2400kr i böter. Han körde 42 på en 30-väg. Sunshine som satt i mitten där bak hade inget jävla bälte på sig men han kom undan eftersom polisen tyckte att hans lockar var söta.



På stranden la vi och sola ett tag och sen skulle vi känna på vattnet. Då märkte vi att Krille hade pissat ner sig. Snyggt va? Jävla skabb.



Sen blev det Makedonkan som Emil säger. På bilden ser ni Jolle (han är fortf. sur över böterna) och Sunshine med sina lockar. Ni ser även resterna av mina 2000 kalorier som jag krängde upp. QP Chease meal, plusmeny och två chease burgare till det. Mätt som fan.

Men som sagt så vet jag fan om dagen blev speciellt lyckad. Jolle fick böter. Jag som ville bli av med bonnebrännan blev inte alls solbränd. Krille pissade ner sig. Vi fick åka hem med sand mellan skinkorna utan någon fin solbränna. Fast jag ska inte klaga. Det var värre för Jolle som blev av med 2400, Krille som luktade piss och för Sunshine som blev av med sina fina lockar när håret blöttes ner. Livet är tufft minsann. Det är tur att man kan skratta åt Krille.

Här visar han sina dance-moves. Måste ses!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det är ju tur att han (krille) gör det fint!

2009-06-01 @ 23:46:50
URL: http://astasusanne.devote.se
Postat av: Anonym

haha XD

Måste vara en av anledningarna till att han är en sån "brudmagnet".

2009-06-02 @ 08:05:11
Postat av: Anonym

jag anmäler dig kurre :0 jag sa fan att du inte skulle lägga upp det !!!!

2009-06-02 @ 15:19:10
Postat av: anna:P

hahhahaha fan vad du e rolig kurre :P xd

2009-06-03 @ 07:46:14
Postat av: Anonym

Haha:P

2009-06-03 @ 11:28:21
Postat av: L

haha, hur tusan orkade du äta allt det där ?!

2009-06-04 @ 17:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0