Semester tack!

Fy fan vad dåligt jag har varit på att skriva något läsvärt de senaste dagarna. Jag känner att det inte händer så mycket i mitt liv just nu, allt står still så det finns kanske inte så mycket roligt att skriva om. Jag känner att min humor har nått botten och jag måste till och med anstränga mig för att kunna skriva en rolig kommentar. Allt det som kom helt naturligt innan har försvunnit just nu.

Det känns som om jag tvingar fram ett nytt inlägg bara för att jag ”måste” skriva något och det känns fel. Det blir bäst när det bara flyter på och när jag befinner mig i en sådan fas där allt jag säger blir roligt utan att jag behöver anstränga mig. Jag får uttrycka mig som proffsen och säga att jag är ”ur form” även om det är den sämsta ursäkten som finns.

Nu tänker jag ta semester från bloggandet. Jag kommer väl tillbaks när jag känner att jag kan vara rolig igen eller när det börjar hända något i mitt liv. Ni som kommer att sakna mig kan ju lägga en kommentar, blir det många så får jag väl ta mig i kragen för er skull. Annars kan ni alltid gå tillbaks och läsa gamla inlägg som ni har missat. Egentligen tycker jag att ni ska vara ute och njuta av sommaren. Men men. Nu tackar jag för mig , jag lovar att  semstern inte ska bli permanent. Jag säger som terminator: ”I’ll be back!” och när jag är det så är jag roligare, snabbare och bättre! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0