Give me five!

Balen imorgon, studenten på fredag. Fy fan va det börjar närma sig. Känns konstigt på ett sätt men det kommer bli för jävla kul imorgon eller ja, hela veckan. Jag hade ju ett stort dilemma innan. Jag visste inte om jag skulle ha slips eller fluga till balen. Idag löste jag problemet. Jag köpte en ny slips, en finare. Därför kunde jag lättare välja bort den bögiga flugan. Det komiska är att jag inte har en jävla aning om hur man knyter en slips jävel. Är inte det rätt idiotiskt att köpa något som man inte kan använda?

- Kolla min nya bmw, visst är den fin?
- Ja, vi tar en runda.
-Nej, jag har inget kökort. 

Ungefär så är det med mig och min slips. Resten av dagen har jag bara chillat. Jag fick passa min lilla kusin ett tag. Då passade jag på att lära honom om de svåra problem som han kommer träffa på här i livet. Jag lärde honom mycket nyttigt idag. Jag pratade rätt mycket och han är väldigt duktig på att lyssna. Fast ibland tappade han intresset och började dräggla och då fick jag byta samtalsämmnen. Här ser ni en grej som jag lärde honom idag. En väldigt viktig grej som han måste kunna om han ska kunna klara sig i ghettot. Kolla in videon.



Visst var han duktig!? Fast han har inte riktigt fattat att det räcker med en gång men man ska inte kräva för mycket av en 1.5 år gammal unge. Nästa lektion blir att lära honom säga "Whats up".

Kommentarer
Postat av: Hk

Han va nog ute efter o klappa 5 ggr oxå ;)

2009-06-07 @ 19:51:43
Postat av: erika

ang hur man knyter en slips: GOOGLA!!!!!

2009-06-08 @ 08:51:45
Postat av: Kajsa

HAHA, SÅ jävla söööt!

2009-06-08 @ 13:52:55
URL: http://astasusanne.devote.se
Postat av: Helene

Vilken av systrarnas?

2009-06-08 @ 19:38:03
Postat av: Helene

Sorry, missade ordet kusin:)

2009-06-08 @ 19:38:53
Postat av: Linnéa

haha, vad söt!

2009-06-09 @ 11:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0