Passa för helvete!

Studentbowling idag men inte för mig. Jag har suttit hemma och bränt en collection dvd med bilder till alla i klassen. Min dator har bränt mer än vad lägren i Auschwitz gjorde under andra världskriget! Skillnaden är att jag inte tillverkar tvål. Jag har offrat typ hela dagen till det här men det är klart att jag ställer upp för mina klasskamrater. Dvdn är klar nu och den är full av bilder och videoklipp från de underbara tre åren som vi har haft tillsammans.

Under tiden skiten brändes kollade jag på när Sverige spelade mot Malta. Fy fan vad Sverige är kassa om man tänker efter. Man ska vinna med minst 8 – 0 mot Malta. Har Malta ens 11 invånare?? Vår Idrott B grupp hade lätt klassat ut dom.  Lagerbäck det jävla fettot visade att han faktiskt kan göra förändringar i sin laguppställning och inte sjunga på samma visa om och om igen. Safari var den bäste ”svensken” på plan, helt klart! Sen tycker jag synd om Zlatan som ska behöva spela tillsammans med idioter som inte förstår sig på djupledspassningar. Alla passade honom 20 efter att han hade tagit löpningen, känns som om reaktionstiden är lite för lång för att det ska vara på proffsnivå. Sen ska jag inte klaga på yttermittfältarna eftersom jag tycker att de gjorde ett bra jobb. Även om jag föredrar Chippen. Jag måste passa på att klaga på Källstöm igen. Alla brukar säga att Zlatan är ett ego men Kim slår fan det mesta! Idioten var ju tvungen att testa skott från alla olika lägen istället för att lägga dom på huvudet på Zlatan eller de andra höghusen som stod i Straffområdet. Han blev så jävla målkåt att han till och med gick upp och förstörde Zlatans lägen. Sen skulle han alltid lägga konstiga hörnor. Visst lyckades han pricka en hörna i huvudet på Majstorovic men Sverige hade kunnat göra 8 sådana mål om han hade tagit rätt beslut på sina hörnor och inlägg. Sen skiter jag fullständigt i om han gjorde mål eftersom till och med min mormor hade gjort mål på ett tomt mål när bollen kommer studsande framför en. Men men. Grattis Sverige till er 4 – 0 seger, men ni är fortfarande dåliga. Jag blir imponerad när ni vinner med 4 – 0 mot Portugal eller något annat bättre lag.  Lagerbäck gå och lägg dig. Du kan träna något korpa-lag istället. Få in en utländsk förbundskapten och börja spela fotboll. Frank Raijkard har inget lag just nu, vi vet alla vad han gjorde med Fc Barcelona.


En bild på mig från vår första klassresa i ettan. Jag klättrade upp på en tre meter hög garderob. Erik sitter uppe på en dubbelsäng med sitt blonda afro. Fråga mig inte varför jag sitter där. Jag antar att jag var rastlös.

Kommentarer
Postat av: Kåtbocken

Haha :) Eriks frilla är inte att leka med :P

2009-06-13 @ 14:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0