uyjhmngvb

Gick upp kl 8. Körde kl 9. Kl 10.32 hittade jag cykelnyckeln i bilen. Låset är sönder. Stolpskott! Vi skrattade åt det. Jag körde vidare. Skrattade igen. Körde nästan på en tant. Motorstopp. Körde vidare. Körde bra, väldigt bra. Körde som en gud. Sabbade det igen genom att glömma högerregeln. Shit happens. Kom hem.  Gick ut med Anel. Satt på vårdcentralen i en och en halv timme för att boka tid. Jag stack, hade inget tålamod. Tänkte skrika. Riva sönder tidningarna. Veckla ut kartan. Slänga runt lösbladen. Jag fick damp. Jag gick hem. Sov. Stack till fotbollsträningen.  Snart blir det fotboll på TV. Spanien mot England. Spanien vinner. Om ni undrar vad rubriken betyder så betyder den inget. Jag slog bara ner huvudet på tangentbordet. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0