Alban-fest!

Efter bowlingen skulle min farbror åka till Malmö på en Albansk fest. Eftersom jag skulle träna där nästa dag (igår) bestämde jag mig för att åka med honom till malmö. Främst för att jag inte skulle behöva vakna kl 6 här i klippan och sedan sitta i ett jävla tåg i typ en timme för att träna där kl 10. Men istället för att dra till syrrans lägenhet och vila mig inför landslagsträningen hängde jag med på festen. Vilken jävla tabbe!

Jag stack till en fet jävla fest full med albaner! Med typ bara albansk musik! Det var fuckt up! Jag är ju en sådan person som inte kan dansa så jävla bra och jag kan verkligen inte dansa till albansk musik. Så där stod jag som ett fån och glodde. Jag måste säga att festen slog alla min förväntningar. Jag visste ju redan att blattetjejer har en tendens att sminka sig överdrivet mycket men där såg jag tjejer som hade mer färg (smink) i huvudet än Michelangelos målningar i det Sixtinska kapellet.  Jag såg tjejer som gick typ i bh, skjorta och inget annat. Röven hängde ut och låren fortsatte att darra i en halvtimme efter att hon hade slutat dansa. Ingen härlig syn direkt!

Jag lärde mig väldigt mycket under den festen. Jag lärde mig bland annat att hälften av personerna som var på fetsen var i rökrutan som var typ 5x10 m. Där stod dom som tändstickor i en ask och rökte, tillsammans bildade de ett tjockt lager av rök så att man inte kunde se mer än en meter framför sig.. Jag tänkte bara  "What the fuck? Det är här cancern bildades för första gången!". De stod så när varandra att de råkade bränna varandra med ciggen och då började de knuffas och skrika. Någon svingade med slag men det var ju som att slå med förbundna ögon, han såg ju inget av röken.

Jag lärde mig oxå att man inte kan ragga på en ända tjej på festen. Inte om du vill slippa få en flaska i huvudet i alla fall. Så här står det till. Alla tjejer som var där har antagligen sina bröder med sig eller någon annan släkting eller kanske killkompisar. Raggar man på en tjej så kommer man ha hennes bröder, kusiner eller vänner på sig. Vilket inte kan vara så jävla kul. Jag lärde mig inte den saken den hårda vägen utan jag lärde mig av andra som fick flaskor i huvudet (dock inte på den här festen).

Jag kom till slut hem kl 3 och vaknade sedan kl 8 eftersom jag inte kunde sova. Jag stack till landslagsträningen helt utmattad men trots det gick det skit bra! Mina chanser att komma med i landslaget är väldigt bra just nu!

Nu ska jag göra något vettigt! 

Kommentarer
Postat av: Insaniac

Vad ska man säga?....



Välkommen till den hårda bistra ta qom shivsha nounen världen:-D

2009-03-02 @ 21:31:31
Postat av: Arlinda

HAHA det var lite roligt skrivet faktiskt. Så extremt kan det väl inte ha varit ;P haha //Arlinda

2009-03-10 @ 11:25:49
URL: http://arliiinda.blogg.se/
Postat av: Arlinda

haha, jaa, men det var roligt o läsa :) Bra blogg förresten!

2009-03-12 @ 00:42:01
URL: http://arliiinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0