Back from the dead!

Nu har jag inte skrivit här på mer än en vecka! Riktigt dåligt av mig! Men jag har faktiskt inte haft tid. Jag har haft fullt upp med en massa annat som t.ex. landslagsträningar och sen har jag suttit och gjort arkitektprovet. Jag fick göra om hela igår eftersom jag hade missuppfattat uppgiften. Jävla stolpskott! Men nu är jag äntligen färdig och klockan är 03:50 just nu. Jag borde sova nu med tanke på att jag ska till skolan imorron. Innan jag lägger mig kan jag lägga upp bilderna som jag ritade.





Nu när jag är färdig med skiten har jag nog tid att skriva några meningslösa inlägg som får rastlösa jävlar att flina, i bästa fall, skratta. Så håll utkik för nya inlägg, dom kommer snart!

Pusshaj!...Jag vet att ni har saknat mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0