Bra betyg!

Idag var Jag, Lina och Johanna men på Söderås Journalen! Det va rätt kul att komma hem och få sms som "Haha! gangstern i söderås journalen!" och "Haha, jag har sett dig i tidningen, du såg ganska rolig ut" . Då blir man ju extra taggad på att se bilden! Jag kollade på den och jag kunde inte låta bli att flabba åt mig själv. Det ser ut som om någon har tvingat mig vara med, jag ler inte änns. Artikeln ska vara possitiv och glad och ser man mig och tänker "Vafan håller han på med? Han passar inte änns in?"...

Visst, jag är fuckt upp på bilden, men jag reagera på en helt annan grej oxå. Rubriken "Bra betyg...", där lyckas jag och Johanna passa in hyfsat bra men vafan gör Lina där?? Hon har ju lika bra betyg som IV eleverna efter att dom har gått ut nian. Snacka om att skapa förvirring! Hon hade typ kunnat få MVG i Filmkunskap, för hon vet tydligen hur man spelar in filmer men tyvärr valde hon rättskunskap istället. Det gick ju som det gick....Synd om henne.

Men det är inte lätt att passa in när fotografen frågade om hon kunde fotta oss till en artikel som inte hade ett skit med oss att göra! Vi visste inte änns vad den handlade om, förutom att det var något om vår skola! Men men.... Här har ni bilden i alla fall, så att ni kan peka och skratta. Jävla avskum!



Jag får passa på och be Lina om ursäkt eftersom jag altid driver med henne!
Förlåt Lina, vad skulle världen vara utan dig?

- En värld med en idiot mindre..

Take a Joke! ;)

Kommentarer
Postat av: hanna

Men du ser väl att det står bra betyg under dig och johanna. Sedan populär under Lina! Så är det ju!

2009-03-24 @ 16:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0