Header = Skägg-Kurre!

Idag gjorde jag och Erika en väldigt bra deal! Jag klagade på att jag inte hade rakat mig alls denna veckan och då kom Erika med en genial idé! Hon ville att jag inte skulle raka mig alls den här veckan så att jag kommer se ut som Usama Bin Laden på Fredag. För att jag skulle ställa upp på "Experiment: Skägg-Kurre" designade jag en väldigt snygg Header till hennes blogg som hon måste ha. Jag går helt klart runt hela veckan i skägg bara för att se min header på Erikas blogg!



Här har ni hennes fina header som hon ska ha på bloggen! Haha! Visst är den väldigt fin!?

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Jontey

HAHAH fyfan vad grotesk!

2009-03-31 @ 23:13:20
Postat av: erika

den e så jävla ful! Men jag måste väl lyckas få upp den också. Skitdatan hänger sig konstant ju.

2009-04-01 @ 07:41:15
Postat av: Insaniac

Haha fett man. Ta en bild på dig när du har fett mycket skägg man!

2009-04-06 @ 21:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0