Jag är seg!

Förlåt för att jag har blivit så jävla seg på bloggen!  Jag känner mig lika seg som en 98 årig gubbe som har punktering i rullatorn....det går inte framåt precis. Även om jag inte har skrivit något bra inlägg på länge så ska ni veta att jag har försökt! Men det har blivit jävligt svårt för mig eftersom jag har hamnat i någon slags gråzon. Jag försökte skriva något roligt och istället blev det något djup, filosofiskt, tråkigt skit som ingen bryr sig om. Min humor har nått botten. Haha! Jag är fruktansvärt tråkig som människa just nu. Allt är meningslöst och jag har verkligen tappat suget för allt.

Att jag känner så här beror på plugget, träningarna, dåligt med sömn och ångest inför högskolevalen. Jag stressar sjukt mycket nu. Allt görs precis i sista sekund eller typ tre dagar efter deadlinen! Men jag ska försöka skärpa mig och hamna på rätt spår igen. Tills dess får ni kanske stå ut med lite halvsega och tråkiga inlägg men jag ska försöka komma tillbaks i form!

Ni får gärna hjälpa mig och ge mig tips om vad jag kan skriva om, för just nu står det still i mitt huvud!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: ÅH ALLVARE KURRE? En blatte som lyssnar på lugna favoriter, HÄMTA KAMERAN!

2009-03-18 @ 19:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0