Miljöveckan!

De här veckan har det varit miljöveckan på vår skola. Dvs att skolan har fixat ihop några föreläsningar om miljön och annat skit. Vi får typ ekologisk mat osv. Helt jävla skumt är det! Precis som en jävla veckas tjat skulle förbättra miljön runt om i världen.

Måndagen inleddes med en dryg jävla föreläsning om hållbar utveckling. Asså jag klöks bara jag hör namnet. Inte för att jag har något emot miljön utan för att det har blivit så jävla uttjatat. Vi läser om skiten i varända jävla ämne känns det som. I ämnen som tex. Geografi, Staden, historia (när vi skrev arbeten om katastrofer) samhällskunskapen (i ettan) och vi läste om det på engelskan. Förvånar mig inte om vi börjar göra det på idrotten oxå. Typ att vi får sparka på ekologiska fotbollar som är gjorda av någon afrikan i skinn-kallingar.

Det är inte konstigt att man är trött på skiten när samma sak tas upp om och om igen. Det hade varit som om vi hade läst om Bert Karlssons karriär (om nu den fete jäveln har en sådan) i varända jävla ämne Jag menar, hur jävla kul är det!? Imorgon blir det iallafall film och jag funderar starkt på att skita i den för jag vet redan vad som kommer att tas upp i den. Medans de andra kollar på filmen kan jag passa på att lyssna på Agenda 21 råd....

"Virka en disktrasa av eko-garn!"


Fy fan, vad miljön blir bättre tack vare min hemmagjorda eko-disktrasa! 

Jävla stolpskott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0