Min autograf!

Eftersom jag garanterat kommer att bli världsberömd så ville Hanna Ask ha min autograf. Jag ville inte bara ge henne en vanlig autograf som alla torra kändisar gör utan jag ville göra något speciellt! Så här ska en autograf se ut! Man ser verkligen att jag har lagt ner tid på mina fans! Så ska alla kändisar göra! Det ska minst ta 15 min, en kvart (som pizza bagaren säger) att göra en autograf! Jag vet att det är bara jag som skriver min autograf så här och kanske några barn från förskolan men tro mig, alla kändisar kommer att göra det inom kort! Vänta bara tills de har fattat konsten i det hela!



Snyggt! Jag funderar på att skriva så här på körkortet oxå! Men jag har tyvärr gott om tid att bestämma mig eftersom jag inte har börjat med det jävla kortet än! ÅNGEST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0