Ord-bajseri

Äntligen färdig med litteratur uppgiften! Det känns väldigt skönt ska ni veta. Den känslan kan jämföras med känslan av att bajsa efter en veckas förstoppning Riktigt jävla skönt och resultaten blir desamma, en jävla massa skit! Jag har nyss skrivit ihop två sidor ord-bajseri som jag inte tror ett skit på! Nu ska jag plugga på religions provet till imorgon. Dvs att det blir ännu mer skitsnack för min del. Kan vi dra den slutsatsen att plugg = Skit!? Jag tycker iallafall att det låter rimligt.  Sov gott! Nu ska jag dränka mig i religionsskit!  Synn att vi inte fick bomb-bälten istället för religionsböcker för då hade jag längtat efter att använda den. Nej! Inte på mig själv, utan på den jävlen som tycker att religion är viktigt....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0