Schteek Fredag!

Ja, jag vet att jag är seg med att skriva men jag har haft en massa annat för mig. Har tyvärr inte mycket tid kvar till bloggen. Men men. Jag ska nog kunna fixa ihop nått åt er, era jävla rastlösa idioter! Nä..skojja bara! :)

I fredes hade vi treor sommar-tema i skolan. Dvs. att alla gick runt i sommarkläder. Jag brukar säga att min fredagar är "rutiga" (som nu säkert har läst innan) men den här fredagen var väldigt udda och väldigt bra! Som vanligt så inledde jag fredagen med att försova mig och jag missade tyvärr hela mattelektionen. Fick faktiskt lite ångest efter det eftersom jag ligger back typ 3 veckor. Men sedan började det roliga rulla på. Jag fick veta att alla mina andra lektioner va inställda förutom Idrotten som är den sista lektionen på dagen. I den feta hålan som jag hade kunde vi hänga ute på torget och låtsats att det var sommar. Vi spelade "strandfotboll" mitt på torget, vi hade vattenkrig, vi solade och lyssnade på musik (Jonte hade glömt skivan med sommar låtar så det blev bara vanlig musik). Det var faktiskt sjukt skojj! Det märks att man börjar längta efter sommaren allt mer. 

Här har ni ett lagfoto på oss som spelade fotboll.



Stående fr. v: Någon random kille, Tompa "stolpskottet", Anel "Jesus" Suljanovic, Jokk Mokk och Daniel San.
Sittande fr. v: Kurre "Iniesta", Erik "Spännebögen" Petersson,  Filip "Idioten" Olsson och Fredrick "Huliganen" Person.
Liggande: Fredrik "Masterbögen" Samelsson

Kommentarer
Postat av: Tompa

"någon random kille" är Måns i från SmidA06 ditt skum. .. .;D;D

2009-03-16 @ 13:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0