"Sometimes I feel sitting on trains"

Igår va en perfekt dag! Det började med att jag kom hem och var hyfsat trött och efter två matcher på FIFA slängde jag mig på soffan och kollade tv. Sjukt dåliga program så jag somnade på soffan. Jag vaknade efter ca 40 min och jag kände mig riktigt jävla seg! Jag kände för att göra något vettigt så jag bestämde mig för att gå ut för att springa. Jo, ni läste rätt! Jag va ute och sprang igår.

Jag sprang vid 8 tiden vilket är väldigt riskabelt för en blatte egentligen! Jag menar, om en blatte springer på kvällen så är det garanterat för att han flyr från polisen eller någon annan. Som min fd chef sa när han klagade på att han hade blivit tjock. Jag kom ju med en jävligt bra idé och sa "Gå ut och spring då" då svarar han "Är du dum eller? Jag är blatte! När folk ser mig springa kommer dom att tro att jag har snott något". Det värsta är att det faktiskt stämmer! Jag fick oxå lite konstiga blickar när jag sprang igår! En tant va ute och rastade sin hund och hon märkte att jag kom springande bakom henne. Då ser jag hur hon går längre och längre ut på trottoaren precis som om jag var två meter bred. Sen, precis innan jag passerade henne så gick hon över till andra sidan av vägen. Jag tänkte skrika "Jag tänker inte våldta dig, jag är ute och motionerar! Kärring!".

Efter min 7 km runda kopplade jag av med film. Det blev Slumdog Milionaire! Typ den bästa filmen som har gjorts 2009 än så länge! Riktigt jävla bra! Bra skådespelare (men ändå helt okända för västvärlden), briljant story, och ett unikt soundtrack! Filmen får 9/10 Kurrar. Haha! Här har ni en av soundtrack låtarna!

M.I.A - Paper Planes


Kommentarer
Postat av: Rumtishk

...Slumdog Millionaire kom 2008

2009-03-28 @ 18:13:10
Postat av: Kurre

Jusste fan! Men jag mena nog den bästa film som jag har sett detta året :P

2009-03-28 @ 18:51:57
URL: http://takeajoke.blogg.se/
Postat av: Kurre

Men den hade premiär 2009-03-06 så den borde räknas till 2009

2009-03-28 @ 19:06:48
URL: http://takeajoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0