The nerd is here!

Jag hinner inte skriva något roligt idag eftersom jag måste göra en Litteratur fucking-uppgift  som ska vara inskickad innan 00.00 slaget och sen har jag religion prov imorgon. Fyfan vilken äcklig dag! Känns som om jag kan spy på den när som helst! Jag hatar verkligen Religion, Filosofi och Litteratur! Den trion är det värsta som finns! Som tur har jag inget om filosofi idag annars hade jag spelat rysk roulette med fullt magasin...utan tvekan.

Eftersom jag inte hinner skriva något som ni kan skratta åt, laddar jag upp en bild som ni garanterat kommer att skratta åt!  Så här nördig har ni aldrig sett mig förr!! Skratta och peka!



Nu blir det plugg för nörden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0