Världens sämsta telefon!!

Seg dag idag....Den började med att jag försov mig till Staden lektionen. Där kollade vi på en dokumentär som handlade om glesbyggnader uppe i norrland, med andra ord, skit tråkigt! Då passade jag på att låna Linas telefon och spelade lite tetris eftersom jag har tröttnat på alla spel på min mobil. Efter ett tag började hon skryta med att hennes rekord var 20 000 och att jag aldrig skulle kunna klara det. Jag tog det naturligtvis som en utmaning och på filosofi lektionen, där vi hade betygsamtal passade jag på att spela och jag försökte slå hennes rekord.

Efter ett bra tag kom jag upp till 19 000 och det såg verkligen ljust ut eftersom jag var längst ner på banan. Jag sprängde bort rad efter rad och såg oövervinnlig ut! Just då råkar jag komma åt touch-fitt-knapparna med mina feta fingrar så att spelet stängs ner! Sen kan man inte fortsätta heller eftersom hennes jävla mobil inte kan spara spel! Lina blev ju knappt nöjd med att jag inte "kunde" slå hennes rekord och jag blev förbannad på hennes äckliga telefon. Därför utser jag den till Världens sämsta telefon!  Är det inte typiskt? Lina som är i stort sätt sämst äger naturligtvis den sämsta telefon! Klockrent!

Haha! Visst låter det jävligt omoget att någon i vår ålder spelar tetris på mobiltelefonerna och sedan tävlar om vem som har högst rekord, men faktiskt så känns det mer meningsfullt än det vi gör på lektionerna. Sorgligt men sant!

Här har ni en bild på världens sämsta telefon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0