Äntligen färdig med plugget!

Jag har nyss skrivit ihop ett vetenskapligt arbete om Jan Guillou. Jag började med det i morse och det ska vara färdigt imorgon Det känns som om jag är ute i god tid. Not. I alla fall. Nu är det färdig pluggat för dagen och snart tar jag på mig Barca tröjan och sticker hem till Fritz för att kolla på Champions Leauge finalen. Finalen mellan Barcelona och Manchester United. Det kan gå hur som helst men jag hoppas verkligen Barca tar hem detta ikväll! Ni får ha en underbar kväll och jag hoppas på att jag tillsammans med Barcelona oxå får en sådan. Vi hörs!

Btw. Ni läste för ett tag sen att jag fick IG i Matte C nationella. Idag fick vi reda på våra kursbetyg. Gissa vad jag fick?? Ett fucking VG!!! Fatta hur jävla förvånad jag blev. Fråga mig fan inte hur jag lyckades men det var för jävla skönt! Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0