Champions League kväll hos Frtiz!

Det blev verkligen en lyckad kväll! Jag satt där i min Barca töja och spände mig som fan i de 10 första minuterna innan Samuel "svart" Eto'o, som Anel säger, dunkade in 1 - 0 efter att ha skickat upp Vidic på läktaren för att köpa korv. Efter det lugnade jag ner mig och jag kunde till och med prata med folk samtidigt som jag kollade på matchen. I 70e minuten flyger Messi upp och nickar in 2 - 0. Där uppfylldes min profetia om att Barca skulle ta hem det med 2 - 0. Viasat sport borde anställa mig som Barca expert, jag fick till och med rätta kommentatorerna ibland eftersom de sa att fel spelare hade bollen. Det slutade så som jag sa att det skulle och är det inte för jävla underbart!? Världens bästa lag vinner ligan, spanska cupen och Champions League. Magiskt. Imorgon går jag nog runt i skolan med min Barca tröja på mig. Ingen kan direkt klaga eftersom alla vet att dom är bäst nu. Men just nu ska jag lägga mig och ni kan fan ge er på att jag somnar lycklig! 

 

Njut av målen här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0