Dålig stil!!

Hade nästan rekord många besökare igår och bara en jävel la en kommentar! Vissa skyller på att de inte vet hur man gör så nu ska jag visa er, era otekniska jävlar. Fast jag tror det beror mest på att ni är lata!

Du börjar med att läsa nått av mina inlägg! När du kommit längst ner på inlägget ser du den här bilden :
Du klickar då på "Kommentera för faan!"  som är inringat med rött på den här bilden.

När du har klickat på "Kommentera för faan!" så kommer du att se det här:


Gör som det står där och sen klickar du på "Skicka kommentar" som jag har ringat in med rött!

Så jävla svårt var det... Jävla latmaskar! Nu kan ni i alla fall inte skylla på att ni inte vet hur man gör. Så nu vill jag se att ni kommenterar, kanske inte detta inlägget eftersom det inte finns så mycket om det att säga om det men annars. 

Kommentarer
Postat av: j.p

Haha! Gott! Jag länkade till din blogg från min bdb igår! Det kan vara det :P

2009-05-22 @ 13:53:41
Postat av: erika

fint med lite tydlighet

2009-05-22 @ 14:22:43
Postat av: hmm

hur kommenterar man?

2009-05-24 @ 22:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0