El Clasico!

Jobb. Klippa gräset. Tråkigt. Sen då jävlar... efter ett tag. Då, va det dags. Då skulle det hända. El clasico skulle börja - och för er idioter som inte förstår vad jag sanckar om så är El clasico när Real Madrid och Barcelona möts.

Det var en fruktansvärt viktigt match eftersom om barca förlorade så var det bara ett poäng mellan dem och om Barca vann så avgjordes typ hela ligan. Vilket de jävlarna gjorde! Fyfan va glad jag blev! I början av matchen ville jag slänga fjärkontrollen och stänga av TV:n eftersom Real gjorde 1 - 0. Jag skrek av illska, men det var tur att jag inte svek mitt favoritlag som sedan vände matchen till 2 - 6, de riktigt krossade Real! När jag säger att Barca krossade Real så kan jag lägga till att Barcas mittbackar gjorde lika många mål som hela Reals lag! Helt jävla, fucking underbart! jag ska avsuta detta inlägg med en sak som jag skrev på min Facebook:

Puyol kysser sin kaptensbindel, jag kysser min Barca-tröjja och Real-fansen kysser min röv!



Läs och se målen på fotbollskanalen.se

Kommentarer
Postat av: Friiiiiiiiiiitz

Vilka lirare, vilken grace! Finns inget som slår Barca, en kall bir och pizza! Speciellt inte när det blir målfest a la Messi, Henry (Danielsson), Puyol....ja det var så jävla många att jag inte orkar mer xD

2009-05-03 @ 09:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0