INIESTA ÄR VÅR GUD!

Champions Leauge började inte bra! 1 - 0 till bög-chelsea efter 10 minuter! Jag skrek av illska, blev riktigkt jävla förbannad! Efter ett tag när det kändes som om Barcelona var på väg in i matchen igen så fick Abidal rött kort för att en idiot från chelsea filmade! Fyfan vad jag blev förbannad! Allt hopp försvann och jag tänkte stänga av TV:n.. istället gick jag och gjorde några mackor! Ja, jag tröst åt! Sen satt jag och kollade på resten av matchen - förbannad som fan! Men i slutet, då jävlar skulle det hända! I 90 MINUTEN!!! Iniesta sköt bollen rätt in i krysset! Fyfan vad jag skrek! Överlycklig!! Nästan orgasm! Ja, det stod 1 - 1 i typ sista minuten, vilket betydde att Barcelona var i final! Sen kan alla  idioter klaga på att dommaren dömmde bort en straff som chelsea skulle ha fått, men utvisningen var inte heller rättvis så det är jämmt!  Barcelona och Manchester United i final och det kommer bli en jävla härlig match!



Där har ni guden! han avgjorde matchen i sista minuten! Underbart!!

Kommentarer
Postat av: Hannabanana

Final hos emil!

2009-05-07 @ 21:40:29
Postat av: Anonym

Galet!

2009-05-08 @ 15:28:17
Postat av: Kajsa

Vad filmade chelsea-mannen? Bollen eller med-/motspelarna?

2009-05-09 @ 22:11:56
URL: http://astasusanne.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0