Malmö!

Idag var vi på studiebesök utomlands, Malmö. Vi skulle ta bussen kl 8.30 och jag höll som vanligt på att försova mig. Jag vaknade 7.45! Det blev att jag tog på mig kläderna, borstade tänderna och sen ringde jag Fritz och frågade om han kunde hämta mig eftersom jag inte pallade gå i det underbara svenska regnet! Jag var riktigt jävla trött när vi stod och väntade på att buss-helvete skulle komma! Anledningen till att jag var trött var att jag satt uppe till 02:00 och skrev en vetenskaplig essä som skulle skickas in idag! Jag är ju så jävla bra på att planera! Men men... det jag tänkte komma fram till var att min humor blir helt konstig när jag är trött! Visst, jag har alltid konstig humor men när jag är trött blir den extrem. Jag kan säga sjuka saker helt spontant som tex när Karin lutade sig mot mig i morse. Då stod jag där trött och nyvaken och sa "Nej, gör inte så. Jag har fortfarande morgonstånd" Det var nog dagens citat!
 
Vi besökte en Moské, Jude begravningar (jag trodde att det skulle vara stora askfat) och andra begravningar. Det var faktiskt en nyttig studieresa. Själv tyckte jag att besöket på Moskén var bäst, dels för att guiden hade en skön inställning till religionen men oxå för att det blev vilda diskussioner! Jag trodde att värsta Usama-kopian skulle stå där och predika men så var inte fallet! Lite dåligt eftersom jag hade tänkt ställa skit bra frågor, typ: "hur många fruar har du?" eller "Var har du köpt ditt sånt bälte?" med tanke på frågorna som kom upp idag så hade de nog oxå passat in.

Nog om moskéer nu, över till något som inte har med blattar att göra. Ja, sen åt vi Kebab!... Det gick ju åt helvete men vi var ju i Malmö! Det går inte att prata om Malmö utan att prata om blattar så ni får helt enkelt stå ut era rasistiska jävlar! Efter den äckliga kebaben blev det skit god fika och sen bestämde tjejerna för att gå in och kolla inne i en porr-butik. Vafan!? Det fanns ju sjukt konstiga saker där! Analplugg med inbyggd mp3-spelare, 25 meter långa dildos och massa gamla äckliga gubbar som gick runt och spelade fickpingis! Usch! Klockan var typ 3 då och jag hade fortfarande morgonstånd.

På vägen hem satt jag och Anel och sjöng allt från Backstreet boys till Akon ft. Eminem! Riktigt bra! Vi ska nog spela in en cover på smack that eftersom den gick så bra! Fan.. Jag har fortfarande morgonstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0