Matte C!

För ett litet tag sen hade vi nationellaprov i matte c. Jag sa att det var skit svårt och att jag inte skulle bli förvånad om det blev ett IG. Jag skämtade lite om att det skulle vara pefekt att lämna matten på hyllan med ett IG på sista provet. Tragiskt nog så blev det skämtet sanning. Men det här provet var helt stört! Typ alla i klassen fick IG, tre-fyra stycken fick G och en fick VG. Det ska fan inte se ut så, för antingen är vi helt dumma i huvudet eller så kan inte läraren undervisa eller så var provet helt fuckt!

Jag skrattade när läraren kom fram med en lapp till Erik. På lappen hade hon ringat in vilka moment som han hade fått IG på under kursen som han då skulle komplettera. Problemet var att hon hade ringat in alla moment i kursen! Det stolpskottet hade inte klarat ett ända prov! Haha! Erik är fan riktigt Shady. Det blir roligare när man vet att han gick NV från början.  Men men.. nu ska jag inte skratta åt andras misslyckanden eftersom jag har ett eget att skratta åt. Ni kan också passa på att skratta åt mitt misslyckande och ta vara på chansen eftersom det här händer nog aldrig mer. Jag glömde nästan säga att jag var bara ett poäng ifrån G. Ja, man får bita i det sura äpplet och gå vidare. Jag känner mig nästan som en NV-elev fast Nv-äpplena smakar piss istället för surt.


Kommentarer
Postat av: MIA STRÖMBÄCK :D

Fick du IG? :/ <3

2009-05-27 @ 18:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0