Mmm..

Dagen började med att jag försov mig, eller ja. Jag valde mer eller mindre att skita i första lektionen. Alla behöver sömn. Det skulle i alla fall bli geografi sen men när jag kom fram till klassrummet såg jag att Gunilla hade hängt upp en lapp på dörren, det stod "SP06 i Aelen" Jaha och var fan ligger det?? Jag gissade på Aulan och där skulle vi antagligen lyssna på en föreläsning om en resa till Afrika som någon hade gjort. jaja.. det var ju en riktig höjdare, eller inte. Lysande att jag kom försent också.  Jag satt och skrattade åt Fredde hela föreläsningen eftersom han sa "mm" till allt hon sa. Sen fick vi veta att afrikaner köper sina fruar speciellt på mellandagsrean. Jag frågade Fredde om vem som hade gjort sugmärket på honom som han hade på halsen och först svarade han med " Ja, en jävla idiot" Jag frågade vem och undrade om jag kände henne och då svarar han med "Det var ju en han" Jag satt och flabba tyst för mig själv! Fyfan va kul att masterbögen lever upp till sitt rykte!

Efter plugget blev det körskola och nu är det träning. Fyfan, jag ska träna de små terroristerna som kan ge vem som helst huvudverk!


Kommentarer
Postat av: MM

mm.,

2009-05-11 @ 20:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0