Gangsta!

Idag var jag på hugget! Överskottsenergi till max! Poffe och Gino satt och sålde biljetter till kvällens fest "In i dimman" som jag inte ska på eftersom jag ska sitta hemma och plugga till Matte nationella som vi har imorgon. Lyckat! I alla fall. Medan de satt och sålde biljetter stod jag upp och "dansade" till deras musik, sjöng med i låtarna och bråkade med de flesta. Ja, jag höll igång för fullt. Erika blev imponerad av mina dance-moves, hur man nu kan bli det.. men men. Hon ville i alla fall att jag skulle lära henne. Vi testade först med "running man" men den var för komplicerad, sen testade vi "moonwalk" och då trasslade hon ihop sina ben. Vi testade även "robot armen" vilket hon klarade av hyfsat bra med lite ansträngning.

Efter ett tag kände jag att jag behövde lugna ner mig. Erika föreslog då att jag skulle springa en runda runt skolan för att jag skulle bli trött. Istället blev det en runda runt torget och folk glodde på mig som om jag kom från mars men det skiter jag fullständigt i. Det viktiga är att vi har kul.

Jag lärde Erika även att gå och sitta som en gangster så nu är hon redo för ikväll. Akta er från henne, hon kan göra nacksving. Ser hon inte farlig ut?

Hon fick anstränga sig lite för att få rätt på fingrarna men hon får helt klart godkännt! Westside! Give me five Erika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0