Parkfest!

Efter en hel del tjat från mina klasskompisar bestämde jag mig för att dra till parkfesten, folk blev så förvånade av att se mig så att de började applådera när jag cyklade in på parken. Fredde såg mig först och skrek ”Där är han! Vi ger honom en applåd!”. Ganska kul och se och det kändes som om jag var värsta kändisen som publiken hade väntat på. Nog.

Ni vet att jag har väldigt lätt för att ha kul så jag gick runt och drev med folk och underhöll dem.  Själv drack jag inte så mycket förutom det Hanna tvingade mig smaka men jag tycker att det är för jävla kul att lyssna på vad folk som har druckit säger.

Erika var pissnödig och då säger hon ”Jag vill bara in i en buske och tömma nu”. Ja, gud vet vad hon tänkte tömma.

Lina gjorde också bort sig. Hon var ju sjuk idag. Hon sket i skolan eftersom hon var sjuk och hon hoppade över redovisningen för att hon var sjuk men när man kommer till parkfesten så sitter hon på en bänk med en flaska i handen. Okey!? Efter ett litet tag säger hon ”Kurre, du som är bra på att rita – hur många är vi här?”. Vafan!? Jag förstår inte riktigt vad hon menade… men sen är Lina i en klass för sig när det gäller dumhet!

Sen var det en hel del som frågade mig om hur mycket jag hade druckit egentligen. För jag var ju så jävla full. Hm..  Jag är nykter, okey!? Jag är så här i vanliga fall, jag behöver inte dricka! Sen undrar jag egentligen vem som var full, det var ju inte jag som gjorde bort mig. Jag bara gick runt och drev med folk som var fulla.

Det var kul när några höll på att sjunga ”Alla som älskar Jacke klappar nu” och sen hörde man Klapp-klapp och precis efter att de slutade sjöng jag ”Alla som vill ha något i röven klappar nu” då hör jag Tompa klappa bakom mig, helt själv. Haha! Det var så jävla klockrent.

Jag pallar inte berätta mer. Det var i alla fall riktigt kul! Tack för en skön kväll med många sköna citat och väldigt många skratt. Studenten börjar närma sig och idag blir det studentfotboll men mer om det kommer sen.

Nu ska jag bjuda på några sköna bilder. 

Krille, Jocke och Anel (snygg som vanligt)

Johanna som var kåt som vanligt och Hanna som ville att jag skulle smaka allt hon drack. :P

Jonte som var nykter, Lina som var dum och Johan som bara satt.


Kommentarer
Postat av: j.p

Hahahah Ska det vara så jävla konstigt att jag inte dricker för en gångs skull! Det enda jag hörde den kvällen från folk var; "Dricker inte du? :O" eller "Varför dricker inte du?" Hahahah vilket folk!

2009-05-21 @ 18:23:44
Postat av: Linnéa

Jag är som du, dricker inte men är för jävlig ändå ;)

2009-05-22 @ 22:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0