Seg som skolans bacon!

Förlåt om jag har varit lite seg här på bloggen men jag har haft fult upp med att läsa fitt-litteratur. Har läst massa skit om Kafka och någon jävla bok. Sen kan ni gissa vad uppgiften var. Var det att svara på några frågor och analysera texterna?? Det kan ni fan ge er på! Så jävla sjukt tråkigt. Jag gjorde Kafka uppgiften men sket i den andra eftersom mitt betyg i det ämnet är typ redan kört. Sist la jag ner ganska mycket tid på en uppgift och fick tillbaks ett jävla G- så nu pallar jag inte lägga ner tid för ett jävla G-. Dessutom var den andra uppgiften för de som ville ha VG eller högre. Det betyget är kört för länge sen, eller jag har i alla fall gett upp hoppet. Känns inte lönt att tvinga sig själv eftersom jag har 250 poäng extra i kursen, kurser som jag har minst VG i. Så good bye till Litteraturen, jag byttar ut den. Förresten, vem fan behöver litteratur vetenskap!??

Nu ska jag bara läsa Linas essä eftersom jag ska opponera på den imorgon Den fungerar nog bra som ett sömnpiller. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0