Torsdag.

Kort dag idag. Bara svenska och historia. Jag slutade kl 11 men bestämde mig för att vara med på bollsporten, främst för att Fredde går där men oxå för att jag var otroligt sugen på att springa! Haha! Jag vet att det låter konstigt men så känns det när man går från fyra träningar i veckan till noll. Det var otroligt kul eftersom vi spelade fotboll och det bästa var att hälen gjorde inte alls ont. Jag var magisk, nästan Iniesta klass. Jag, Fredde, Becke och en Unknown player vann! Nu ska jag dra med min bror till hans träning. Ni får nöja er med en roig historia!


I Fredags när jag var på bolaget och betalade skatt så kom jag ut och fick se en snut stå och skriva parkeringsböter.
Jag sa åt honom att vara schysst och riva lappen, jag va ju bara inne 7 min.
Men han skrev vidare.
Då sa jag åt honom att ha lite medkänsla, men han lappade ändå.
Så jag kallade honom skitstövel, då skrev han ut en till!
Jag sa: -Vafan gör du? Jävla grisjävel!
Då flinade han och skrev ut en tredje. - Har ni svin inget annat att göra ? Då kom det en till.
Vad jag sen kallade honom går inte att skriva i ord, men efter 10 min så satt det en halv telefonkatalog på vindrutan.
Då tänkte jag: Va fan, lite kul ska man ju ha en Fredag.
Sen gick jag bort till min egen bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0