Blatte-pappa

Blattepappor är för jävla kul ibland, eller i alla fall roliga till sättet. Jag kan t.ex. garva ihjäl mig när pappa kör bil i tät trafik. Sköna citat som "Jävla kärringa jävel!" och "Jävla invandrare" kan vem som helst få att en att skratta, speciellt med det invandrar uttalet! Blatte-pappors råd är också speciella , ibland slår de till och med Homer Simpsons "Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is, never try." Min pappas råd till min lille bror efter en förlust i en fotbolls match var "Det handlar inte om att vinna, utan att göra flest mål".  Eller när jag skulle tävla i SM... Pappa peppa mig genom att säga  "Om du får stryk så kommer du att få stryk av mig med"  men det bevisar bara att min pappa har humor. Jag tror att han fick det av mig.

Ett klipp ur Jalla Jalla, mega skön konversation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0