Ja, du hörde!!

Den här dagen var helt okey tills den blev fuckt upp efter lunchen. Efter det kunde det bara bli bättre, mycket bättre!

Började dagen med en slapp svenskalektion och gjorde mer eller mindre inte ett jävla skit. Historia efter det och där gjorde man inte heller något eftersom folk opponera på varandras arbeten. Efter det var det dags för mig att dra till körskolan och köra. Ja, jävlar vad jag har blivit seriös när det gäller körkortet. Btw körningen gick också bra och efter 35 minuter skyndade jag mig tillbaks till skolan så att jag inte skulle missa för mycket av Litteraturen eller förlåt det heter ju fitt-litteraturen! Jag hatar det jävla ämnet!

1. Jag hatar att läsa dryga texter!
2. Jag hatar att analsera allt som är tråkigt och
3. Jag hatar att läsa!

Det enda vi gör är att läsa och analysera! Skit tråkigt! Sen när man väl tar sig i kragen och försöker skriva ihop en bra inlämning så mensar läraren ner den totalt! Sågar allt man skriver... och det är inte bara åt mig utan hela jävla klassen! Jag hade skrivit ihop tre jävla sidor där jag hade analyserat Strinbergs Fågeln Fenix och vad får jag för det? Jo ett jävla G-! Jag ska citera:

"Strinbergs språk i novellen är väldigt symboliskt" då kommenterar läraren "Vad symboliserar den?" E du särare!? Ska jag skriva ner alla jävla metaforer och varje jävla sak som beskrivs? Sen stod det typ "Upprepning" fyra, fem gånger. Jag förstår inte. Om man skriver lagom utvecklat så får man en kommentar där det står "Utveckla mera" och om man utvecklar så att vilken idiot som helst förstår så åker man dit för "upprepningar". Jag blev förbannad och det var tur att vi hade fritt arbete så att vi inte behövde sitta i klassrummet för då hade jag skrynklat ihop skiten, spottat på det och sedan slängt det rakt i huvudet på läraren. Sen hade jag skrikit ”Jag behöver inte detta! Jag klarade arkitektprovet, BIATCH!”

Efter det jävla möget skulle vi ha Religion men eftersom vi har fritt arbete där också stack Jag, Anders, Anel, Krille och Emil ut och spelade lite fotboll. Det var kul även om Krille och Anel sköt upp bollen på teknikbyggnadens tak var sin gång. Ni kan ju gissa vem som fick hämta den. Jo jag. Krille höll ju på att pissa ner sig eftersom han är höjdrädd och Anel har knäckt handen eftersom han runkade för vilt. Trots klättrandet på taket så blev dagen mycket bättre tack vare fotbollen.

Det blev mycket bättre när jag läste mitt mail från min projektledare. Jag fick MVG på projektarbetet! Knappt gött! En sak avklarad och nu siktar jag mot körkortet! Håll er inne nästa onsdag, jag kör då!

C yaa! Biches!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis till MVG;) det var bara för jag smörade för rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrolf(säg det med hans uttal)

2009-05-13 @ 11:41:19
Postat av: Å

Snarare *rrrrrraaauulf!! MEn du tänk på att katarina läser bloggen, o gunilla......du vet hur mkt de snackar skit ;D

2009-05-13 @ 21:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0