vem vem vem?

Nu kanske ni tror att det är Kurre som skriver, eftersom detta är hans blogg, men det är det inte.

Kurre bad mig att skriva ett inlägg här eftersom han är för lat för att göra det själv. Jag har precis avslutat mitt eget bloggande och han saknar mina fenomenala texter haha. Men vad ska jag skriva om då?

Det mest aktuella just nu är att vi ska ta studenten. Det är det enda man tänker på varje sekund och minut. Känns lite tråkigt för er som läser om jag ska skriva om det. Jag vet att en del som läser här går i ettan eller tvåan och ni blir alltid så jävla sura så fort man nämner att vi är lite bättre än er. Ni kommer inte fatta grejen förrän det är er tur.

Men i alla fall, Kurre är en av dem som jag kommer sakna mest när vi slutat skolan. Ni som läser här känner säkert Kurre och då vet ni att han både är otroligt rolig och enkel att prata med. En sådan människa behöver man ju verkligen ha i sitt liv. Men klart, det är ju kul när det går bra för andra. Kul att du drar långt härifrån och lyckas i livet. Blir rik som ett jävla troll. Om han blir riktigt rik så har jag första pax på att gifta mig med honom, bara så att ni vet!
Fast i och för sig är jag ingen sån "äktenskaps-fjant" och om jag mot förmodan skulle få för mig att ingå i sån skit så hoppas jag inte att det är för pengarna. Sånt brukar sluta sådär.

Om ni inte klurat ut vem jag är än, så får ni fortsätta med klurandet. Och ni som fattat vem som skrev detta inlägg; grattis! Och om ni inte har något annat för er så kan vi ju köra gissningstävling i kommentarsfältet. Vem fan är jag?

Tjohej!

Och glöm inte: VI SKA TA STUDENTEN!

Kommentarer
Postat av: S

sämst inlägg

2009-05-31 @ 23:34:08
Postat av: -

jag antar att du går i ettan eller tvåan och är bitter på livet.

2009-05-31 @ 23:37:19
Postat av: Anna

Jag saknar din blogg erika :(

2009-06-01 @ 18:41:52
URL: http://kickassname.blogg.se/
Postat av: ronja

ERIKA!!!!!!

2009-06-01 @ 22:25:15
URL: http://ronjis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0